30 milyonu aşkın türk kullanıcı ...

Dünyanın en büyük sosyal medya aracı olan Facebook'un Türkiye'de de 30 milyondan fazla kullanıcısı var. İlgi odaklı reklam yapısı sayesinde facebookda reklam vererek ürün ve hizmetinizle ilgilenen tüm kullanıcılara erişebilirsiniz.

Facebook markanızı tanıtmak ve yeni müşterilere erişebilmek için en doğru mecralardan biri. Kalabalık hedef kitlesi sayesinde marka bilirinirliğinizi arttırabiliri. Facebook üzerindeki fan / hayran sayınızı arttırabilirsiniz. Sizler için tasarlayacağımız reklam görselleri ve haber içerikleri sayesinde markanız Facebook üzerinde en iyi şekilde temsil edilecektir.

Eğer sadece tek bir il ya da bir den fazla ülke gibi farklı yerlere hizmet veren bir işletme iseniz, sizler için reklamınızı sadece hedef odaklı seçiyoruz. Bu da sizi yüksek maliyetli reklamlardan kurtarıyor.

Ayrıca sitenize ekleyeceğimiz geri dönüşüm kodu sayesinde, reklamınızın geri dönüşümünü, aynı zamanda kullanıcı kitlesinin özeliklerini tesbit edebiliriz. Bu da kısa zamanda tamamen size uygun reklamlar vererek çözüme daha kolay erişmenizi sağlayacaktır.

“Facebook reklam modeli”, Google Adwords’ün sunduğu ”Tıklama Başına Maliyet (CPC)” modeli ile benzeşiyor.

Facebook reklamcılığı maliyetleri tamamen anahtar kelimelerin popülasyonu ile belirleniyor. İşiniz ile iligili belirli anahtar kelimeler için fiyat arttırıyorsunuz ve “Tıklama Başına Maliyet (CPC)” ya da “1000 kez görüntülenme başına maliyet (CPM)” e göre ödeme yapıyorsunuz. Potansiyel müşterileri yakalama olasılığını arttırmak için reklamlar, kullanıcıların kişisel bilgilerine ve tercihlerine göre yayınlanıyor. Yani, hedef kitlenizi spesifik olarak seçebiliyorsunuz.

Facebook’un Google Adsense’den öncelikli farkı, işinizi tanıtmanız için size grafik reklamları düzenleyebilme fırsatı sunması. Etkinlik daveti özellikleri ile de işinizin reklamını ve pazarlamasını yapabilirsiniz. Bir kullanıcının çıkarlarına göre reklamların uygunluğu, yani hedef kitleye uygun reklam sunabilme, Facebook Reklamları’nı tamamen farklı bir lige taşıyor